Pobyt

ÚVOD  *  PENZION  *  FOTO  *  TERMÍNY  *  CENY  *  SLEVY - VÝHODY  *  POBYT  *  HORY KRKONOŠE  * ZIMA  *  LÉTO  * MAPY-KAMERY léto  *  MAPY-KAMERY zima

dotaz na termín / rezervace  *  reference - historie obsazenosti  *  2019 / 2020 - kdy, kde a jak jsou prázdniny  *  2020 / 2021 - kdy, kde a jak jsou prázdniny  *  Vánoce  *  Silvestr  *  platba-kauce-storno  *

Pro naše ubytování v Krkonoších na Penzionu Miroslav je samozřejmostí informačních servis třeba jak jede lankova Sněžka nebo je k dispozici plastická Krkonoše mapa

V našem jednání s klientem vycházíme ze zásady etického jednání, kdy předpokládáme, že prvořadým zájmem Klienta – objednavatele na jedné straně i Penzionu Miroslav na straně druhé, je zajištěné a kvalitně si užité,  příjemné a bezpečné ubytování v příjemném prostředí, nikoliv licitace a taktizování, jak vzájemně partnera zneužít.

Dobrý vztah je založen na vzájemném respektu a respektu k dohodnutým podmínkám a pravidlům.

příjezd - odjezd

Příjezd je ideální mezi  15. – 18. hodinou

Parkování – na oploceném pozemku Penzionu Miroslav (POZOR: nenahrazuje status hlídaného parkoviště)

Ubytování:

  • obdržíte klíče a heslo na WI-FI
  • obdržíte slevové Karty hosta Penzionu Miroslav
  • proti vratné kauci 2.000,-Kč převezmete ubytovací prostory a vybavení v aktuálním stavu a počtech

Základní úklid před odjezdem:

  • nechceme zázraky, jen běžnou slušnost
  • svlečené lůžkoviny
  • vysátá podlaha pokoje (zametené / příp. dle stavu vytřené podlahy s hladkým povrchem – kuchyň)
  • umyté a uklizené nádobí
  • čistá kuchyňská linka a chladničky
  • čisté stoly a židle v jídelně
  • čisté umyvadlo a WC

Odjezd - vyklizení penzionu / pokoje:

  • v  11 hodin v den odjezdu (nebo dle domluvy - budete-li chtít využít poslední den například k lyžování, po dohodě je možné nechat ještě na penzionu zavazadla, rádi Vám vyjdeme vstříc)
  • předáte základně uklizené prostory svého ubytování a vybavení odpovídající převzatému stavu a počtu
  • obdržíte zpět vratnou kauci nebo její poměrnou část, proti předání základně uklizených ubytovacích prostor a vybavení

pravidla ubytování

Nejsou nic jiného než to, co slušný člověk běžně dělá: čistota – ohleduplnost – neničení a nehlučnost.

Převzetím klíčů Klient souhlasí s těmito pravidly ubytování:

  • nekouření uvnitř objektu
  • ohleduplnost vůči exteriéru, stěnám i interiéru a vybavení
  • nemalování či jakékoliv značení do nástěnných map
  • hluk - pobyt na terase - dodržení nočního klidu a ohleduplnosti k sousednímu objektu, především co do hlučnosti, s vědomím případného zásahu MP, při extrémní situaci
  • v případě pobytu se psem (po dohodě) úklid exkrementů na pozemku Penzionu Miroslav
  • nepojíždění vozidly po travnatých plochách pozemku, tedy mimo parkování určené betonové plochy
  • ubytovací prostory a vybavení navrátí ve stavu a počtech, v jakém je převzal
  • případné škody na exteriéru, interiéru či v počtu vybavení jsou hrazeny odpovídající částí z vratné kauce

pravidla užívání venkovního bazénu

Převzetím klíčů Klient souhlasí s těmito pravidly užívání venkovního bazénu:

  • seznámení se s pravidly k užívání bazému v brožuře - návodu k užívání bazénu, který je v tištěné podobě k dispozici v jídelně Penzionu Miroslav
  • užívání a koupání nadzemního venkovního bazénu realizuje Klient a jemu svěřené osoby na vlastní nebezpečí a odpovědnost
  • při běžící zapojené filtraci je ZAKÁZÁN vstup do bazénu 

 

Vaším pobytem pomáháte

Je to tak - jsme dlouholetým partnerem a podporovatelem projektu Daruj hračku ve prospěch dětí a lidí s růzmnými handicapy a jeho organizátorů - Tanga, manažerů na vozíčcích.

Svým ubytováním u nás se tak přímo podílíte na společenské odpovědnosti vůči lidem, kteří neměli a nemají to štěstí sednout si svobodně třeba na lanovku a hodiny se toulat přes kameny, kořeny a stromy našimi krásnými Krkonošemi, přesto svůj život nevzdali a realizují tak úžasný projekt, nejstarší a největší svého druhu v České republice. Váš pobyt je Vaše pomoc - rádi děláme věci užitečně.

Žijeme na horách a podnikáme v oblasti služeb ubytování. Velmi dobře tedy známe hodnotu maličkostí, které mohou rozhodnut o úspěchu či neúspěchu, spokojenosti či nespokojenosti co do pobytu u nás a ve vztahu k horám pak o bezpečí či nebezpečí, zdraví a životě, takže víme, jakou má právě maličkost, drobnost, pozornost či nepozornost hodnotu. To si přenášíme i do vnímání a znalosti hodnoty zdraví, kdy víme, že ne všichni mají v životě tu výsadu těšit se mu v plné míře a dělat v životě to, co je baví a naplňuje, tak, jako my a že někdy stačí skutečně jen maličkost, zlomek vteřiny – a vše je jinak. Proto jsme partnery těch, kteří takové štěstí neměli.

Společenskou odpovědnost považujeme za etickou povinnost každého dobrého živnostníka, podnikatele a firmy.

Proč podporujeme a jsme partnerem Daruj hračku?

rádi plníme konkrétní sny

nechceme dělat jen radost, ale chceme pomáhat lidem k uplatnění a startu do života

 

Jsme partnerem projektu, který opakovaně převzal v Národním divadle Praha prestižní Cenu-Ď

Proč podporujeme a jsme partnerem Tanga, manažerů na vozíčcích?

ač na vozíčcích, nevzdávají se - my před problémy nebo složitými zakázkami také necouváme

chtějí být nejlepší - my také